omurce bak hayır yanlış anladın ben ilk yaptım test negatif çıktı çünkü idrar ortalama 20 gün İle 30 gün arası çıkıyor kan testi 1 hafta da belli ediyor. Benim yaptığım test negatif çıktığında aslında gebeymişim ben geç döllenme olmuş Ve üzerine regl olmuşum☺️ Vardır vardır . Eczanede erken gebelik testi var onlarda hemen çıkıyor .üstelik en iyi testti ben 4 haftayı bitirmiştim ona rağmen silik çizgi çıktı Ve koyulaştı herkeste farklılıklar gösterebilir