Bugün 16+3 üm
Cinsiyet erkek bacakları açıksa direk gözüküyor zaten bu zamanlarda bize fotoğrafını bile verdi doktor siz bile ultrasonda görünce anlıyorsunuz, belli olmayanlar kız olabilir onu zor anlıyorlar.
İlk 3 ay zor geçti, ama şuan iyiyim enerjim iyi gibi şükür
En zorlandığım ağzımdaki metal tat asla geçmiyor özellikle çay içince oluyordu onu kestim ama bazen durduk yere bile geliyor o tat.
Gün içinde ara ara kasık da acı batma oluyor, normal dedi doktor.
2 Li test yaptırdım bişey çıkmadı ama ben yine de fetal dna da yaptırdım.
Detaylı ultrasonumuza az kaldı inşallah kimsede bişey çıkmaz hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alırız