Kubra12355 Deletedmom_584 benim sadece perdem vardı oda torpulendi işte tüp bebisle oldu bizim yani doğumum var haftaya , teyzemin kızının kalp şeklindeydi ilk 3 ay baya yatisli geçti önceden farkedilmemisti hatta bir daha çocuk istersen önce ameliyatını ol dediler tedavini olmanız iyi olmuş kesinlikle
cakar1616 Deletedmom_584 perde net var dedi doktor laparoskopiyle kalp şeklinde olup olmadıgına bakılıcak ameliyat sırasında
Deletedmom_584 cakar1616 şehir hastanesinde oldum canım bikornis e bir şey yapılmıyor o rahmin kendi sekli perde varsa alıyorlar sadece o kadar bikornu uterus tek başına bi tedavisi yok perde varsa alınır yoksa hiç dokunmazlar
dunyamveben2 Merhabalar bende de perde var ilk hamileliğimde öğrendim güya sezeryan doğumda aldılardı ama almamışlar 2.hamileliğimde bebeğimin kalbi durdu ve kaç doktara gittiysem bu perdeyi alalım demediler acaba ayrıca gitsem mi ki yine kayıp yaşamak istemem
elifrejin dunyamveben2 benim durumumda sizin gibi ben perdeyi malesef ilk gebeligimde bilmiyordum söylemedi kac doktora gittim hatta zamanında ve saglikla doğdu ama ikinci bebegimm kalbi durdu temmuz ayinda kurtaj oldum bu ay denemeye basladik tekrardan doktor engel değil dedi banada kimse ameliyat demedi
dunyamveben2 elifrejin ismimiz gibi kaderimiz aynıymış inşallah hayırlı haberler alıp sağlıkla kucağınaza alırsınız 💐💐
Mutlubiriol @Rojdiyebiri bebeğim bi bak istersen senin duruma benziyor mu ? Sormuştun ya forum da aklıma geldin
Rojdiyebiri Mutlubiriol doktor önerisi lazım bana biliyorum bunları ben de dün kürtaj oldum bebeğimin kalbi durdu