Sdfrgnr Benim de rahmim kalp şeklinde daha önce hiç mi ultrason çekilmedi geç öğrenmiş olmanıza şaşırdım. Benim doktorumda gebe kalmaya engel değiş ya da diğer durumlarda sorun teşkil etmez sadece şekli böyle normalden üçgen dir senin ki yukarıdan hafif içeri basık gibi kalp şeklinde yani demişti. Ben de çok araştırdım sonrasında sizde illaki Google dan falan bakmışsınızdır sorun teşkil eden bir şey değilmiş.