Devlet hastanesindeki doktorum ben burada sana takviye sağlayamam eğitim araştırmaya git dedi, değerim 100ün altında, eğitim araştırmadaki Hematoloji doktoru da 50nin altına düşmediği müddetçe istediğin yerde doğum yapabilirsin, tedbir gerektirecek bir durumun yok dedi. Eğitim araştırmada da normal doğumlar kalabalık oluyormuş göze alamadım en fazla yakınlarındaki şehir hastanesine giderim diye düşündüm. İlk doğumum zaten korkuyorum normal doğumdan, stresten düşünmekten de yoruldum. Bebeğimde doğmuyor bir türlü onun da stresi ayrı başladı, 40+1 oldum bugün 😔