Geçen hafta kan verdim 98 çıktı değerim, doktor belki tekniker hatasıdır haftaya tekrar gel ver dedi. Bugün sonuçlar için görüştüğümüzde ise yine düşük çıktığını gördü, dahiliyeye yönlendirdi, bu sefer ki kanda da daha da düşük çıktı 48. Korkulacak bir şey yok, doğumda sıkıntı olmaz dedi doktorlar, başına gelen var mı, başka bir doktor görüşü almalı mıyım? 38+3 haftalığım normal doğum düşünüyor doktorum