Elf-Efln Rabbim hepinize pozitif görmeyi daha sonra sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin emeklerinizi boşa çıkarmasın Rabbim🤲🏻
Beyzaaaa037392 Cesie Canim benimde oldu az önce, yerlesme mi degil mi bilmiyorum ama ben elendim galiba bu ay🙃
Beyzaaaa037392 Cesie Kahverengi geldi sabah boyle azicik ince bir cizgi seklinde, bir kac defa lavoboya ciktikca ama hep kahverengi
Cesie Beyzaaaa037392 rengi değişirse kırmızıya o zaman sıkıntı ama eski kan yerleşme diyorlar inşallah öyledir 🙏🏽 benimde öyle birkaç gündür Salı beta vercem
Beyzaaaa037392 Cesie Umarim canim, en son lavaboya ciktigimda hafif pembesi geldi bana. Bende sali kan verecem hayirlisi artik.
Cesie Beyzaaaa037392 rabbim vakti gelince kucağımızı dolduracak 🙏🏽 yeterki yola devam edelim ,üzüleceğimiz bişeyde yaşasak vazgeçmemek..sonu mutlaka güzel olucak 🌸🤍🙏🏽
Cesie Beyzaaaa037392 benimde negatif çıktı :/ napalım birdahakine inşallah 🙏🏽 dondurulmuş embriyon varmı canım
Cesie Beyzaaaa037392 benimde 4 olması lazım ama 1 tüpe 2 şer tane koymuşlar tek transfer istersem nasıl olucak bilmiyorum 🤦🏻♀️
merveaydin5 Cesie selam, öyle olunca ikisini çözdürüp birini kullanıp diğerini tekrar dondurabiliyolarmış bilgin olsun🙏🏻