sym_yc Beyzaaaa037392 ben bu sürece başlamadan evvel 12 li prodoctor erken gebelik testi aldım onları kullanıyorum kaset test hiç almadım
Cesie sym_yc yok söylemedim çok yoğun ve rengi açık olsaydı söylicektimde gerek duymadım ya yerleşme olabilir diye
Mhtap1 Kaçıncı gün embriyosu olduğuna bağlı. 6. Gün erken bence gününüzü bekleyin bu şekilde kendinizi strese sokmayın. Streste bu süreçte çok önemli. Ben 12 gün sonra kan testi verdim evde hiç yapmadım
Bir1kelebek sym_yc 🥹 canım şeytan mıdır nedir öyle giriyor ki aklıma bi diyorum tmm yapmicam yine geliyor yap diye 😭😭😭