gulhanarslan papatya055_ son 3 ay karıştı benim 23-27-23 gün şeklinde oldu bu ay bilmiyorum artık nasıl olur
gulhanarslan Serappppph aynı akinti bende de var çok yoğun değil ama batma gibi değil de sağ yumurtalığımda kramplar oluyo aynı regl öncesi gibi
emine717_ papatya055_ hiç belirtim yok 11 Eylül’de yumurtlama oldu normalde bat 19uydu ama yumurtlama geç oldu diye 25ine kayar bat dediler hissiyatim yok henüz
Serappppph emine717_ yumurtlamayi ovulasyon testine göre mi belirlediniz ben yapay zeka hesapladı döngüme göre ona göre 1 gun ara ile iliski oldu bana 5i dedi 3 ve 5i 6si birliktelik oldu
Serappppph papatya055_ akıntım olur da boyle miydi oncekiler bilemiyorum valla bu defa beklentim olduğu için her seye dikkat ediyorum
emine717_ Serappppph evet ovulasyonla takip ettimbenim adetlerim çok düzenli değil yapay zeka ya da telefondaki takvim uygulamaliar hep son adetten sonra 14. Günü yumurtlama olarak gösteriyor ama senin adetlerin duzenliyse genelde aynı günlerde yunurtlama oluyomus
mlke2906 gulhanarslan bu ay çok yaşadım bende ilk defa dün gece uyutmadı o dereceydi karnımın üstünde bir baskı
gulhanarslan mlke2906 ay inşallah tutunuyodur bebisler ya ben sabah test yaptım dayanamadım negatif ama t çizgisinin olduğu yer beyaz kaldı anlamadım ama negatif yani
mlke2906 gulhanarslan yok canım son zamana kadar bekledim adetten bir gün önce yapıcam yarın test alıp ilk idrarla yapmayı planlıyorum
gulhanarslan mlke2906 yarın sabah bende tekrarliycam testi hadi inşallah güzel haberler alırız yaz mutlaka
Theaydins papatya055_ bat 26 Eylül dünden beri tek taraflı kasık ağrım var kızlar yaşayan oldu mu bunu?
mavisanne0 mlke2906 bende de adet öncesi böyle oldu sonra hamile olduğumu öğrenmiştim sanki böyle bacağın titriyor gibi oluyor sızlıyordu ama bekarken de regl olacakken böyle oluyordum onun için regl olucam sandım hamileymişim
mlke2906 mavisanne0 ay inşallah benim genellikle sol bacağım çok ağrırdı bu sefer sağ tarafım arada vurup gidiyor inşallah bende böyle güzel haber alırım
Dryakbts Hanımlar benim bat 23 gösteriyor ama kesinde olmayabilir son 3 ayda değişti herşey.😬 30 27 25 olmuştu. Ben test yaptım negatif çıktı bugün ama ovulasyonda gebeliği öprenmek için yaptıgımda silik çıktı . Ne düşüneceğini bilemedim 🙃🙃