bebetoli ben de detaylığa gittiğimde 2 böbrekte genişleme vardı biri 7 mm biri 8 mm druma söyledim her geldiğinde böbrek çıkışlarını takip edeceğiz demişti instagramda paylaşımlar yapan bi dra sordum ayrı olarak bana ilk olarak ikili tarama testi yapıldı mı diye sordu ben de yapıldı dedim gördü temiz çıkmıştı ve böbrek genişlemesine bundan bişey çıkmaz demişti çünkü kendiliğinden gerileme durumu var ve öyle de oldu normal boyutu almıştı ama drum şunu belirtti %99 bundan bişey çıkmaz ama %1 lik ihtimali göz ardı etmemek lazım doğunca böbreklerine baktırın dedi baktırdık ilk ay normal boyutta çıktı 2 . ayda da bakıldı o zaman da temiz çıkmıştı şuan 17 aylık elhamdülillah bişeyimiz yok darısı size olsun inşallah geriler
ve bi bilgi daha vereyim muayene sırasında bebek idrar yapmadığında da genişleme oluyor ya işte o ölçüm sırasında bize olanı söylemek zorunda kalıyor drlar idrarlarını yaptılarında normal boyuta geri geliyormuş inşallah böyle bişeydir🙏🏻