bebetoli Kizlar bugün kontrol günümdu mutlu girdiğim doktordan mutsuz ayrıldım bebeğm 22 haftalim ve böbreğin biri geniş 11 cm riskli gebelik bölümünde takipteyim sizde böyle olup düzelen var mı lütfen ağlamaktan bitik haldeyim
Juniorr bebetoli 22. haftamda bana da söyledi doktorum ama erkek bebeklerde oluyormuş 32. Haftada düzelmez ise doğum dan sonra ultrasonla bakarız demişti 28 de börekleri normaldi perinatoloji daha net bilgi verecektir size
Zeynepackgz bebetoli bnm oglumdada öyle demişti doğduktan sonra bir sorun olmadı erkek çocuklarda oluyor demislerdi
papatya055_ bebetoli banada soylemıslerdi dogunca gecende var kalanda var dedi bebek dogunca baktılar bı sıkıntı yoktu
Juniorr bebetoli bazen cihazlar da yanlış ölçebiliyor başka bi doktora daha görünün isterseniz devlette mi girdiniz ayrıntılı ultrasona
Damla_111 Dün de bana dediler böbrek genişlemesi var diye üzülme doktor çocuk doğduktan sonra doktora söylersiniz dedi bir de erkek bebeklerde çok oluyormuş bende dünden beri çok üzgünüm
senem0987 Benim de erkek bebek 20.haftada detaylı ultrasonda birinde genişleme var idrar kaçmış olabilir erkek bebekte sık oluyor dedi 24.haftamda kendi doktoruma kontrol ettik normal dedi genişleme var ama normal sınırlarda dedi 11 den çok çok küçüktü benim
Emanetimi_bekliyorum bebetoli canım benim kızımda da vardı çok stres yaptım iki yaşına dogru kapandı çok şükür şimdi yeni bebişte de çıktı erkek bebek inşallah geçecek doktor çogu erkek bebekte var diyor stres yapmayın inşallah iyi olacaklar beni de perinatolojiye gönderdi
Juniorr bebetoli özelde iyi bir doktora görünün cihazlar kalitesi ve doktorun ultrasonu da çok önemli