Kızçelerr bugün bel ağrısı ile güne başladım çok zorlayan bişey değil ama bende bir de fıtık olduğu için çok önemsemedim evi falan süpürdüm ettim derkennn az önce nişanım geldiii 🥹 el birliği ile beni de doğurtuyoruz artık yeto 🐣 postu gören herkes bi dua etse yeter hastaneye gitmedim biraz sancılarım sıklaşsın istiyorum diğer türlü hemen suni takarlar 🥲 moral motivasyon destek bekliyorum 😍