Dryakbts yumurtlamadan 14 gun sonra regl oluyo ya o yuzden dedim bunay erken yumurtlamissin sanirim diye. Saglik olsun canim neden ovulasyon oyle koyu cikti anlamis degilim bazen dusunuyorum acaba kimyasal mi oluyo diye cunku ben 7 8 aydir ovulasyon takibi yapiyorum 2 kere kimyasal gecirdim normalde regl yaklasirken ovulasyon tek cizgi cikiyodu ikinci cizgi hic olmuyodu 1 2 kere kimyasal gebelikler disinda regl yaklasirken ikinci cizgi silik cikiyodu sasirmistim oyle cikmasina. Gecen ay ovulasyonla gebelik ogrenince kafamda soru isareti olustu acaba o silik olanlarda da beta hafiften yukselip kimyasal mi oldu onlarda diye 🤷🏻♀️