umynurr 1prensaannesii yani dogum 37 haftadan sonra oluyor anladigim kadar oncesi olursa skntili degilmi saglikla gelsin bebisiniz🌸
Yavuzzynpmhra umynurr gebeliğe göre değişir, ikizlerim 36 haftada doğdu, hiç bir sıkıntı olmadı elhamdulillah ☺️ ama genelde 38den sonra doğumu tercih ediyor doktorlar, ciğerlerin olgunlaşması için
Yavuzzynpmhra Byza124255 soruyu tam anlayamadım. Bugün 37+1dim doktorum günü verdi. Anesteziye uğra gitmeden dedi, ama anestezi dr u yoktu beklemek istemedim. Doğum yapcağınız gün 1saat önceden gel anesteziye uğra dedi
Byza124255 Yavuzzynpmhra kendimi ifade edememisim kusura bakmayın 😂 bana da anestesiye kan idrar ver yanıma gel 36+4 36+5 gibi alalım demişti de ondan sormak istedim
Yavuzzynpmhra umynurr buda gebeliğe göre değişiyor bence☺️ bu 3.gebeliğim, 37de gün belirleriz demişti 37+1dim günümüzü belirledik sonunda😀 İkizlerimde 36da gel bir bakalım ama hazırlıklı gel demişti, doğuma almıştı🫠
Minikeller38 Yavuzzynpmhra 23 Eylül bizimde son 2 gün Allah sağlıkla hayırla sağ sağlim kucagıma almak nasip etsin inşallah 🙏🥹💙