Kızlar aralıkta doğum yapıcam bi kaç kıyafet aldım bide çok hoşuma giden bi tulum vardı dışarda falan giydirmeye 3 ay almışım verip 6 ay mı alsaydım bilemiyorum bacılar 0 3 ay çok kullanılmıyor falan diyor kafam karıştı bu kıyafet konusunda bilgili olanlar bakabilir mi
Ocak şubat mart şehrimizde soğuk yani serin ilk 3 ayı denk geliyor