saturn0908 Esra_Altay bende onu yazmak için girmiştim evet orada doğum yapılmıyor doğumda başka bir hastaneye gitmek gerekiyor 😄
Esra_Altay saturn0908 😀ama nedennnnn neyseki hem Çerkez hem saraya gittiğim için skntı olmıcak cerkzde dogurum bende napim 😀
mavikalpvemavikalp Esra_Altay 24 bende☺️ valla imkanınız olsada tekirdağ şehir hastanesinde doğum yapsanız çok güzel bi hastane özel gibi ya bayılıyorum oraya
melisaatmc Esra_Altay bende haftaya ilk defa kadın doğum bölümüne gidicem acilini bende çok beğenmiştim şimdi nisa çevik karabiber diye bir doktor duydum ona gidicem inşallah memnun kalırım siz hangi doktorlara gitmiştiniz
melisaatmc kubragzll043gmailcom ben memnun kaldım ya gayet iyi ilgilendi benimle yarın tekrar kontrolüm var sarayda doğum yapılmıyormuş sanırım onunla ilgili bilgi alıcam yarında
asmin_12 mavikalpvemavikalp merhabalar bende kapaklıdayım acaba buradaki Devlet hastanesine hiç gittiniz mi doğumhane hakkında bilginiz var mı odalar tek kişilik mi
asmin_12 Esra_Altay merhabalar bende kapaklıdayım acaba buradaki Devlet hastanesine hiç gittiniz mi doğumhane hakkında bilginiz var mı odalar tek kişilik mi