Esra_Altay mavikalpvemavikalp normalde 6 ay boyunca Çerkezköye gittim ama doktorum gitti şuan saraya devam ediyorum ben beğendim yalan değil sizlerin de tavsiyesini almak istedim hem sessiz sakin bir hastane çok ilgililer oraya devam ediyorum doğumum orada olacak inşallah 🩵🤲👼
mavikalpvemavikalp Esra_Altay bende kapaklı devletin açılmasını bekliyorum evime çok yakın inşallah saray devlet gibi olur ya😅
melisaatmc Esra_Altay bende haftaya ilk defa kadın doğum bölümüne gidicem acilini bende çok beğenmiştim şimdi nisa çevik karabiber diye bir doktor duydum ona gidicem inşallah memnun kalırım siz hangi doktorlara gitmiştiniz
Esra_Altay mavikalpvemavikalp ahh ahh bi açılmadı orası da sözde haziran ayında açılıyodu ben de bekliyorum orayı ama orası açılana kadar ben doğurcam galiba 8 aylık oldum bile 😂😂
asmin_12 mavikalpvemavikalp merhabalar bende kapaklıdayım acaba buradaki Devlet hastanesine hiç gittiniz mi doğumhane hakkında bilginiz var mı odalar tek kişilik mi
mavikalpvemavikalp Esra_Altay ben 5 aylığım umarım doğurana kadar açılır yoksa gidip yakıcam hastaneyi hiç açamıcaklar🤣🤣
asmin_12 Esra_Altay merhabalar bende kapaklıdayım acaba buradaki Devlet hastanesine hiç gittiniz mi doğumhane hakkında bilginiz var mı odalar tek kişilik mi
Esra_Altay mavikalpvemavikalp Saray da doğum yapmiyolarmis 2 aydır gidiyorum bugn söylediler kafayi yicem😡
saturn0908 Esra_Altay bende onu yazmak için girmiştim evet orada doğum yapılmıyor doğumda başka bir hastaneye gitmek gerekiyor 😄
Esra_Altay mavikalpvemavikalp sorma 2 aydır oraya gidiyorum bgn söylüyo yeterli imkan olmadığı için doğum yokmuş orada ben evde doğuracam galiba 😀