mrs_mert benimde çok başım ağrıyordu ilaç içmekte istemiyordum zaten parol kesmiyordu normal zamandaki ağrımı. Ama doktor ağrıyı çekerkenki stresin çocuğu daha çok etkiler dedi parol içebilirsin sadece. Çok şiddetliyse acilde parol u serum olarak alabilirsin belki. Ben bikaç kere taktırdım o şekilde