mrs_mert Kızlar 16+3 haftalık hamileyim. 3 4 gündür sabahları uyanınca başlayan tek taraflı bi baş ağrısı yaşıyorum. Migrenim falan yok. Öyle bi ağrı ki bazen gözüme vuruyo ağrısı. İlaç falan hiç almadım ama gün içinde beni olumsuz etkiliyor. Neden olabilir ne yapmak gerek yaşayan var mı?
ru_a6 mrs_mert ilk gebeliğimde yaşamıştım sebepsizce 3 hafta boyunca başım ağrımıştı sonra kendi kendine geçmişti. Ölçüyordum tansiyon normal şeker normal hiç bi sebebi yoktu büyük ihtimal hormonlar falan etkiliyor
Seymatrkay mrs_mert Aynısı benim 14. Haftadayim. Tek taraflı sakaklarimdan başım ağrıyor. Tansiyon ölçtüm normal. 4-5 gündür benim de ağrıyor. Daha bugün uyandım ağrım yok. Gün içerisinde olursa bilemem. Gebelikten oluyormuş.
Bnenebiy53 mrs_mert tansiyon falan kontrol edin bence ondan bile olabilir iştah nasıl kötüyse ondanda olabilir
mrs_mert ru_a6 ilk gebeliğimde böyle bişey yaşamadım. Aslında normal zamanda da yaşamadığım için sebebini bulamadım. İnternette kan basıncı arttığı için, susuzluk, uykusuzluk gibi nedenler var. Sanırım öyle ama günümün tamamını etkiliyo
mrs_mert Seymatrkay bu gebeliğim hiç ilki gibi değil ya her anlamda. Her gün başka bişey yaşıyorum yine de bugünüme şükür de insanın her hücresi değişiyo resmen
mrs_mert Bnenebiy53 iştahım yeni düzelmeye başladı. Sabahları bulantım oluyordu yeni geçiyo diyebilirim gün içinde de sürekli atıştırıyorum
Bnenebiy53 mrs_mert gaz sıkıntısı varsa bende öyle oldu çünkü baş ağrısı gaz sıkışması yaşadım kilo verdim mesela yemeklerinize az miktarda kimyon koyun baş ağrısı bende yaşadım ama geçti sıkıntılı bir durum yok bence inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım bebişini 😊
tugba6333 Gebelikte baş ağrısı normal kabul ediliyor ama genelde benim tansiyonum yükseldiğinde baş ağrısı olurdu sende tansiyonunu bı baktır
QueenBahar_ mrs_mert onu bana sor sen 🙉 İlk hamile olduğum mu öğrendiğim günden beridir sabah uyanır uyanmaz ağırirdi her Allah’ın günü gözüm dökülecek gibi olurdu 23 haftalik oldum hala da ara sıra ağırır benimde hiç migrenim vs yoktu dr nöroloji git dedi ama gitmedim gebeyim die ilaç vs vermez film çekemez burda biri post açmıştı nörolojiye gitmiş parol yazıp yolllamis
Seymatrkay QueenBahar_ doktor her kontrolde soruyor şikayetin var mı diye. Baş ağrısı ,mide bulantısını hiç demiyorum. Olağan diye. Büyük bir şey olmadıkça normal geliyor.
mrs_mert QueenBahar_ ay demeyin ya henüz yeni başladı bu ağrılar ama umarım uzun sürmez. Çalışıyorum ve kızım 1.sınıf şu an en son isteyeceğim şey baş ağrısı 😅
mrs_mert Bnenebiy53 inşallah çok sağ olun ❤️ hiç bu açıdan bakmadım ama normal de hissediyorum kendimi 😃 bilemedim bi deniyim yine de
Bnenebiy53 mrs_mert inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım ben gaz sıkıntısı çok çektim herkes kızardı bana illada ye diye yiyemiyordum
mrs_mert QueenBahar_ inşallah teşekkür ederim 😊 belli olmuştur artık aslında ama henüz doktora gitmedim fetal DNA verdim onun sonucunu bekliyorum
QueenBahar_ mrs_mert ya bir hurafe var baş ağrısı erkek gebelikte olur derler benimde öyle oldu tuttu diğer 2 gebeligimde hiç ağrımazdi
mrs_mert QueenBahar_ ay zaten bunda ne yaşasam erkek heralde diyolar bunu kimseye söylemiyim de iyice ümitlenmesinler olur olmaz 😅