Burcukayram ilk zamanlar o aralıklar insana çok uzun geliyor. Hatta ben her doktora gidişimde endişeli giderdim. Hareketlerinş hissedince bu his geçiyor. Ama normal 1 ayda bir olması. Tadını çıkarın sonraları hafta birlere düşünce çok yorucu oluyor sürekli doktora gitmek