Mel53 oglum iki aylıkken rotavirus geçirdi.Doktora nasıl kapmış olabileceğini sordum banyo suyundan falan yuttu heralde diye düşünüyordum.Doktor direk ishal olan bi yetişkin ellerini yıkamadan bebeğinin ellerine ağzına dokunmuş dedi .başka şekilde bulaşmazmış.el dezenfektanimiz kapının girişinde duruyor artık yani.