Mel53 Kızlar bebek doğduğunda gelenler için, pis bulduklarım için😷😬 el dezenfektanı almayı düşündüm. Sizce mantıklı mı? O derecede mikroptan kopuk bi hayat yaşamasın ama dimi, bağışıklığı otursun? Alınmalı mı sizce ne yapsam bilemedim
Ssseval Mel53 dezenfektanı konyanın içine koy herkesin eline dök canım daha güzel😁 birinden duymuştum
Yalinn8 Mel53 yaa ben de dusunuyorum ama gelenler icin diil oyle gelenler yenidogana el falan suremez zaten, hani birincil yakinlar icin kendim icin, kaka cis degme ihtimaline karsi, sonra daha rahat eline yuzune dokunurum, bi zarari yok neticede
Melisssss1994 Mel53 Ben alacam canım. Bu konuda hassasım. Her gelene dokunma tutma etme demek daha absürt kaçar bana göre. Çünkü illa ne kadar da desen dokunurlar. O yüzden ilk fıs fıs 😂
Rrraaaiiinnn Mantıklı olmuş Bende düşüneyim bunu haberler çıkıyor bebeği görmeye gelenler hastalık bulastrmis bebek özürlü olmuş vb. Inanıyorum ben bunlara herkes temiz değil el yikamayan günlerce yikanmayan sigara içen oksurup hapşırıp elini üstüne süren vb. Vok kişi var toplumda aklıma getrdiniz bu düşünceyi çok sağolun nasipse bende alırım diye düşünüyorum. Beşiğe ascam valla netten çıktı alıp haberleri ölmeyin dicem mevlitte yapmayıp camide okutcam biseyler dagtcam bebegimin sagligi giderse kimse umursamaz benim canım yanar. Şimdiden kırılan kırılsın diyorum :)
Rabiaeser Rrraaaiiinnn evet annenin bile tertemiz olması gerekiyor bende gördüm duydum üzücü haberlerle karşılaşıyoruz valla bende o şekildeyim kırılırlarsa kırılsınlar söylerim yani bebegim daha önemli herkesten
Mel53 Rrraaaiiinnn :):):) rica ederim. Bende o konuda biraz hassasım. Yani herkesi her dakka tuvalete sokamam. En azından o pratik ve güvenilir olurdu. Ama bazıları da biraz mikrop alması gerektiğini söylüyor. Bilemedim bende. Biz alırsak bu kadar korursak, bağışıklığı düşer mi ki :/❤️
Rabiaeser Mel53 bence belli bir yaştan sonra mikrop alsın aklımıza soktun bu fikri valla ben bile düşüneyim diyorum tuvalette dedin şimdi iyice takarım kafaya😂😂
Rrraaaiiinnn Mel53 alması gereken mikrop bence zaten alır evde 7 gün 24 saat temizlik yapsakta emin olun mikropalr var ki yenidogmus bebek mikrobu zaten nasipse 3 5 aylık olunca alacak ne bileyim hastaneye gidecek kontrollere dışarı çıkacak falan allah biliyor herşeyi tabi ama önlem almak bence yanlış değil bağışıklığı düşmesin diye sokakta yatıralım bi gece vücudu havaya dayanıklı direncli olsun şimdiden , o hesap bu zihniyete cevabim bu :)
Ezgi1019 Mel53 valla ben aldım kolonya yada Gül suyu ile karıştıracağım hem insanlara pislik muamelesi yapmayalım hem içimiz rahat etsin 😍
Mel53 Rabiaeser hahahah😂😂😂 diyosunuzzz... o zaman netten kokusuz el dezenfektanları sipariş edilsin😅😅😅🥳💃🏻💃🏻💃🏻 Benim de sabah sabah aklıma geldi🤩
Mel53 Rrraaaiiinnn dimi? Yaşlı teyzelerin bile tuvalete girince ellerini yıkayıp çıkacakları ne malum.. :/ böyle düşününce bi tiksinme geliyo. Alıcam bende yaa karar verdimm🥳🥳🥳
Rabiaeser Mel53 al al kesin bende alıcam almam diyordum alırım şimdi tuvalet deyince kararım iyice degişti😂😂😂
Zeynepzeze Keşke böyle şeylere gerek duyulmadan insanlar bilinçli olsa. Dışardan geliyorlar el yıkasalar, öpmeseler hatta kucağına almak zorunda da değiller ama ne diycez alırlar 😞 Bende eve gelene ellerinizi yıkar mısınız demek istiyorum ama nasıl dikçem ki, bide pis miyiz diye laf esip küserler 🤦♀️
Mrvaydn18 Mel53 valla bazı insanlar o kadar düşüncesiz ki şu an siz yazınca benim de aklıma yatmadı değil 😅 çünkü bebekler çok hassas neler okuyoruz bilmem ne mikropu kaptı diye. Alıp kolonya şişesine koyup gelene sıktırabilirim çok mantıklı 😅
denizcik Kızlaaar dezanfektanı kolonyaya karıştıranlar var kolonyanınnkokusundan da hiç belli olmuyor. Ben öyle yapmayı düşünüyorum☺️