Alina1111 Laviniiaa ben kızıma hamileyken hiç ama hiç durmuyor diye acile gitmiştim bir kere. Mecbur nst falan çekildi. Çok haraket edince sorun yokmuş ben nefessiz mı kalıyor bu kadar tepiniyor derdim. Hareketsiz olunca sorunmuş. Ama hiç yaşamadım onu hiç durmazdı
Alina1111 Laviniiaa motor becerileri çok yüksek 7 aylıkken ayağa kalktı, 8,5 ayda adım atmaya başladı, 9 aylıkken tamamen yürüyordu. Çok erken merdiven inip çıkmaya başladı. Hareketli bir çocuk yani ama yaramaz değil. Nen çok yaramaz olur diye düşünüyordum
SuEr_Tu1512 Laviniiaa 33+4 şuan aynı durumdayım. Sola yattım ve bebeğin hareketleri canımı acıtcak dereceye geliyor, kaburgalarım falan kırılcak gibi hissediyorum 🥺 Nerdeyse 30.haftadan sonra böyle oldu, normalde de hareketli ama şuan daha da hareketli 🥲