Tazeanne0641 Laviniiaa maşallah diyim benimki elimi koysam bile geliyor hemen. Şeyi merak ettim seninde karnının bi yerine toplanıp canını acıtıyor mu. Yaslanıyor resmen ya 😂😂
Laviniiaa Tazeanne0641 Totosunu ya da sırtını dayıyor çok tatlı ya karnımı dövesim geliyor öyle ele gelince 😂
Gzmadymn Laviniiaa konuşun bi yada müzik dinletin 😂 kendi çözümlerimi söylüyorum ha bide doğuracağım gün çok hareketliydi inşallah doğurmazsınız şuan 😂yani hareketten kastım vajinama inanılmaz baskı yapıp çıkmaya çalışıyor gibiydi 😂😂
Laviniiaa Gzmadymn Kız dur deme erken doğum riskim olmasına rağmen çantam bile hazır değil anası 34e kadar yatağa mahkum edildi 😂 ben de ona korktum işte acaba doğurur muyum hiç böyle hayal etmedim yani sezeryan yapıcam zaten ben evimden gitmek istiyorum hediyeliklerimiz gelmedi daha çikolata yaptırmadım olmaz yani 😂 aha şimdi tribe soktun beni bebek dursa ben yine korkudan uyuyamam 😂
umynurr Laviniiaa hickiriyor olabilir bazen uzun surer normal yada yatis pozisyonunu begennmediyse minnak rahatsiz olmustur
Gzmadymn Laviniiaa hagahah ya hep hareketliydi ama birtanesinde doğurdum rahat ol 😂git yat konuş okşa onu ikna et doğmasın 😂 dualarım seninle zamanında ve hazırlıklar tamamlanınca gelsin ♥️
Laviniiaa Tazeanne0641 Yansın be yakan o olsun 😂 ay şimdiden aşığım resmen oğluma ben fena bir anne olacam biri doğsun sevelim dediğinde sinir oluyorum he he seversin bekle diyorum direkt
Laviniiaa Gzmadymn Ay çok küçük teyzesi 32deyiz daha şimdi doğmasın küveze girmeyeceği vakitte doğsun 🙂 amin inşallah teşekkür ederim tüm bebeler vaktinde güzellikle gelsin 🤍
ppmerlina Laviniiaa hahahs yaa çok güldüm doktorun dediğine 🤣🤣🤣 ne komik bi doktor o 🤣🤣 neler geldi başınıza sormayı ayıp çok merak ettim shshsh
Laviniiaa ppmerlina Hamilelik başında riskim vardı kanama yaşadım birkaç kez, kist yaşadım, tiroid, böbrek, enfeksiyon, düşen değerlerimi söylemiyorum en son da erken doğum riski işte her hafta fıtı fıtı doktora gittim hocam bu oldu hocam şu oldu 😂
ppmerlina Tazeanne0641 inşallah fjdjdj ama senin de uyku düzenin bozulduğu için olabilir mii yani anne uyumadığında bebek de uyumuyor gibi hissediyorum içimde dndn
Laviniiaa ppmerlina Yok yavrum bozuk değildi ki 12 gibi uyuyordum her gün dün bozdu dengemi sabah 5te uyudum 7.30da uyandım 8.30 gibi geri uyudum şimdi uyandım ama sabah uyandığımda bizimki hala aynıydı
ppmerlina Laviniiaa maşallah tospiğe annesi vursun boşver bal yanaklı boğum boğum kollu bebek candır djdjdke 🤣🤣🧿🧿
deniztaylan Ben de 32+2 deyim ve oğlan. Dün gece aynı şeyi yaşadım. O kadar çok hareket etti ki asla uyutmadı. Sürekli yön değiştirdim ama nafile. Sabah yine öyleydi. Sanırım artık yoruldu, şimdi minik minik vuruyor:))
Laviniiaa deniztaylan Aynı gündeymişiz aynı şeyi yaşamışız bu bebikolar birbirinden habersiz nasıl bu kadar senkronize hareket edebiliyor ya 😂