gizemmm Dilekbatug benim arkadaşım da 2015 te sezaryen olmuştu 2018 yazında normal doğum yaptı şu an bi sıkıntı yaşamadı. Ama herkesin yapısı vücudu farklı belki de. Benim hiç umudum yok o zaman. Çok yeni benim çünkü :(