Aselnaz33 kesinlikle katılıyorum
Dilekbatug bende iki sezaryen Doğum yapmış olarak 3. De Haziran da inş ilk kızımda 6cm açıkla gittim acil sezaryen alındım ozaman yasım küçüktü( 18 ) agrı olunca kalmadım hep yattım ve uzun süre kalkamadım hatta 40 gün sürdü diyebilirim ama 2. Doğum da hemen kalktım yürüdüm Agrının üstüne gittim 2 günde ayaklandım tabi ilk günler agrı oluyor ama yattıkça daha hasta oluyor insan bu Doğum da da allah izin verirse fazla yatmak istenmiyorum normal Doğum gibi sezaryen inda zorluğu var tabibi ama biraz da bize bağlı bu arada çok gecmıs olsun cnm bebişine inş cabucak toparlar