ebruu060619 Melike_99 hayırlı olsun çook mutlu oldum adına sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim🌸🤲🏻
Melike_99 ebruu060619 ya çok teşekkür ❤️doktor pozitif olduğun söylediğinden beri içim içime sığmıyor.kadına doğuma randevu alıp oraya çıkıcam bakalım
ebruu060619 Melike_99 çook erken gidip kendini strese sokma bence bitanem çünkü bazek geç döllenme olabiliyor kese geç görülüyor kalp atışı geç görülüyor en azından 7. Haftanda git bence
Melike_99 Sesi-12 ara sıra ama mide bulantım var sabah akşam .sürekli koku ve göğüs hassasiyetim vardı tabi herkeste farklı belirtiler gösterebilir tabiki🌸
Sesi-12 Bana ismen dua edermişim hamilelerin duası kabul olur bende yarın test yapmayı düşünüyorm ismin(Nurseda)
Melike_99 ebruu060619 4 haftalık olduğunu söyledi zaten randevular en erken 10 gün sonraya veriliyor pazartesi günü de sağlık ocağında kan tahlili vericem beta artışı için 6 haftalık gibi gitmeyi planlıyorum