srcck Melike_99 aaa net hamilelik var çizgi çok net ve renkli hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın İnşallah 🌸
Serappppph aysegulozak  Sizin yaptığınız gibi yapınca testimde bir silik çizgi oluşuyor mu ben mi hayal görüyorum
Serappppph aysegulozak ben pazartesi kan vermiştim 2.30 çıkmıştı negatif oluyormus o da bat 21 Eylül yani test normal bakinca yok bence kac kere yaptim kan da bakildi yok simdi sizinkini görünce bende yapim bi dedim bende de siyah siliklik çıktı