ilkdeneyimimmm Kızlar Şubat,Mart anneleri olarak birlikte bekleyelim deneyimlerimizi , heyecanımızı paylaşalım 🌝
gulceey ilkdeneyimimmm benim o 🥹 16+0 olduk oğlumuz olucak inşallah 😇 iki üç haftadır tüm bulantı uyku hali bozuk ruh hali durumlarım geçti , prenses gibi işe gidip geliyorum şuan 😁
bahar6734 Bende 16+ 4 en büyük sorunum uyuyamamak 🤦♀️ 2. Gebeliğim karnım çabuk büyüdü bu defa şimdiden rahatsız ediyo 3 kilo almışım ama 30 kilo almış gibi hissediyorum 🤦♀️
ilkdeneyimimmm bahar6734 Maşallah sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🌿🧡 dönemsel oluyor öyle bebiş ve sen sağlıklı ol önemli olan o kilolar bir şekilde gidiyor
Sisihappy 16+2den selamlar prilam kullanmaya devam ediyorum 2 gün içmesem kusma devam ama ilaç içerken bir sıkıntı yok şükür oğlum olacak inşallah isim işini de hallettik. Bebek arabasını aldık ilk olarak bebek hareketlerini hissetmeyi bekliyorum 🫶🏻✨
Ed27 15+5 deyiz kız olacak, erken gelme durumu olabilir çoklu miyomlu anne adayıyım :) kusma bulantı git yaşamadım, olanların hemen geçmesini dilerim zor görünüyor, bu arada ikiz bebek bekliyor gibi karnım çok çıktı 🥴
Mavi-gokyuzu 16+6 dayız bizde. Erkek bebek bekliyoruz inşallah. Bulantılarım vs kalmadı ama geceleri uyuyamıyorum ben hiç 😔
ilkdeneyimimmm Mavi-gokyuzu benim de gece uykularım aşırı düzensiz sürekli mide ağrısı yaşıyorum sağlıkla gelsin yavrularımız 🌿🧡
hilal858_ ilkdeneyimimmm 3. Gebeliğim 18+2 şubat sonu veya martın ilk haftası gözüküyor normal doğum olacak inşallah bu da
Mavi-gokyuzu Mavideniz26 Geceleri hiç uyuyamıyorum canım. O çok yoruyor beni. Bulandım vs azaldı eskisi kadar yok. Senin nasıl gidiyor 🤗
Senadyr ilkdeneyimimmm ilk doğumum normal di şimdiden doğum korkusu başladı 🤦🏼♀️ 15+3 haftalığız kıza benzetti cinsiyetini net demedi doğumunda martın 15 17ssi olabilir dedi