daisymom_99 3boysmom teşekkür ederim♥️ normal değil mi? Uygulamada 4+5haftalık yazıyor ama doktor ultrasonla henüz göremedi bu arada sonucu doktora gösteremedim o yüzden merak ediyorum değeri haftaya yine gideceğim inşalah
3boysmom daisymom_99 ayy evet minnacık daha. ben 6.haftada keseyi görmüştüm 8.haftada kalp atışı ancak duydum. 🙏
daisymom_99 ebruu060619 teşekkür ederim cevabınız için rahatladı içim :)) hayırlı olsun inşalah rabbim sağlıkla sıhhatle kavuştursun 🌼
Asellleminee-43 daisymom_99 hayırlı olsun ben spiral kullanıyorum da merak ettim o yüzden korunuyor muydunuz diye
qunes1 daisymom_99 yani çok normal benim 5 gün geçikmede 5 bin üstündeydi sizin 7 gün geçikmiş hali bunlar
tahamommy daisymom_99 7. Güne göre gayet normal bi değer, ikiz gebelik ordan anlaşılmaz, pazartesi keseyi görürsünüz hayırlı olsun 🥹
daisymom_99 tahamommy teşekkür ederim 🌼ultrasonla baktı fakat rahim duvarı kalınlaşmış dedi bu ne demk oluyor bilginiz var mı?
3boysmom daisymom_99 yani gözükmeyebilir canım. ben heyecan yapıp gitmiştim elim boş geri dönmüştüm. bazısı 5.haftada falan görüyor ama senin bebiş nazlı mı bilemem :) istersen git için rahat etsin. ben kese göremeyince üzülmüştüm😂
tahamommy daisymom_99 rahim gebelik için hazır ama kesenin gözükmesi için erken demek canım, inşallah kesende gözükür erken gitmişsin birazcıkk 🥹 bi 10 gün beklersen kalp atışıyla duyarsın
daisymom_99 tahamommy teşekkür ediyorum biraz daha bekleyeyim inşalah hayırlısıyla hem görür hem kalp atışınıda duyarımm 🌸
daisymom_99 3boysmom aynen bende gittiğimde görmek istiyorum o yüzden biraz beklemeliyim üzülmemek için. 😅
EsoMom_ daisymom_99 kalınlaşmış demişse kese olışuyor gebelik habercisi oluyor dahim kalınlaşması iki gün sonra daha net görürsün canım :)