_nejla_ GozdeKB benim sat 11 eylul pcos teshisi konmadi bana agustosta kimyasal gebelik gecirdim suan yaptigim sadece ovulasyon testiyle yumurtlama takibi ve yumurtlamaya kadar sogan kürü yapiyorum enfeksiyon filan varsa diye onun disinda bekliyorum bakalim
_nejla_ GozdeKB uygulama 24-25 inde gosterio benim genelde dogru cikio 4 gundur yapiyorum bende daha ovulasyonlar koyulasmadi bi haftaya gorurum insalah piki bakalim
GozdeKB [silindi] benim çok şükür bi tane var ondan sonra bir düşük bir Trizomi 18 ölü doğum oldu geçen sene kasım ayında şimdi tekrar düşünüyorum hayırlısıyla 2 ay oldu korunmayı bırakalı bu ay klomene başladım ptesi yumurta takibine gidicem doktora
[silindi] GozdeKB 18 ölü doğum mu kusura bakmayın yanlış anlamış olabilirim burda Allah bağışlasın insllah bu ay da gebelik haberi alırsınz,💖