balbadem1 Kızım 16 aylık 10-15 güne 2. Bebeğim doğacak bu doğum daha kolay olur mu sancım gelince hemen doktora gitmek istemiyorum ama beklediğimden daha hızlı ilerlerse vs korktum
deletedmom43191 balbadem1 her dogum kolaydir dogru yonlenirsen gerek egzersizlerde gerek ikinmada gerek nefes almada yanlislik yaparsan dogum zor gecer her dogum kolaydir benim ilk acemiyim diye zor gecti ama 2 3 kolay gecti ne yapmam gerektigini bildigim icin
Paramedikelif deletedmom43191 mesela ikinci kaç saat sürdü. Kasılmaların hafiften başladığını hissettiğiniz andan itibaren en baştan
deletedmom43191 Paramedikelif 9 da suni verildi 2 de basladi hersey 4 de dogum oldu ucuncude ise aksam 9 su geldi gece 2 de basladi 3.20 dogum oldu
Melike_2907 balbadem1 bende aynı seyı merak edıyorum ilk gebelık 41 haftada doğum yaptım suni sancıyla bunu da merak edıyorum nasıl doğururum dıye suan 33 hafta
balbadem1 Melike_2907 bende 40 haftaya kadar bekledi kızım bunu da sanki her an sancı gelecek gibi gelse naparım elimin altında küçük bebeğimle bilmiyorum 😓