Ha1999 Sevgiiss canım ben 7+5 te öğrendim hamile olduğumu 18 gün gecikmisti adetim betam 122 bin çıktı normal dimi ya haftaya randevu buldum yüksek fln diye korku bastı içimi
Ha1999 Sevgiiss inşallah canım ya içime su serptin randevum haftaya sağlık ocağı yüksek diyince kokrktum
Bnenebiy53 Djla benim gelindede geç görüldü bebek bazen geç döllenmeden kaynaklı olarak olabiliyormuş böyle yinede ihmal etmeyin bence başka bi doktorada görünün her doktorun ultrason cihazı bir olmuyomuş bide o yüzden
Ha1999 Ha1999 sağlık ocağı hem yüksek diyor soruyorum normal degilmi 18 gün gecikti hiç bişey söylemeden yolluyor deli oldum ya korkudan şikayet edicem
Djla cicekliperdee cuma günü için randevu aldım gideceğim bakalım ama mide bulantılarım ve aşermelerim var karnım büyüyor bence boş değil çünkü boş olsaydı şiddetli ağrı ve kanama olması lazım ama bende yok çok şükür ve kesem 20 mm belki de çok küçüktü ondan görülmedi bilemiyorum
Djla cicekliperdee cuma günü için özel poliklinikten randevu aldım ben yurtdışında yaşıyorum burada öyle istediğin zamana randevu olmuyor. Ama boş gebelik belirtim yok çok şükür. Göğüslerim şişti dolgunlaştı mide bulantılarım var aşeriyorum ayrıca gündüzleri bile uyuyorum kendimi bilmeden bakalım cuma günü göreceğim Doktor boş gebelik demedi sadece 20 mm kese var ama embriyoyu göremedim benzer bir durum başka bir kadında yaşandı 1 hafta sonra tekrar geldi bebek göründü bu da öyledir dedi ama ben 1 hafta değil kesin olsun diye iki hafta bekledim bakalım gidince ne olacak
dorikus Djla ben de boş gebelik geçirdim kanama ağrı falan olmuyor kendiliğinden de düşmüyor umarım değildir ama boş gebelikte ağrı kanama falan yok. Hamilelik belirtileri yaşaman ise keseyle ilgili vücut kendini hamile gibi hissediyor. Hakkınızda hayırlı olsun
Pitircigin_annesi Djla benim bos gebelikti biri 6 . Haftada kanama basladı diğeri 8. Haftada kanama basldı . Bir de bos gebelikte hiç midem bulanmadı . İnşallah sizinki boş değildir belirtiler var belki beta yanlıs ölçüldü kanama da yok ya Allah tan ümit kesilmez cuma günü gidince inşallah güzel haberler alırsınız
cutebabymomm Djla yolk kesesi görülmüş müydü peki 20 mm iken. Benim de geçen çarşamba günü kesem 19 mm idi, yolk kesesi görülmüştü karından kese içerisinde. Kalp atışını duyamamistik. Benim de yarın randevum. Haftalarimiz benzer seninle.
Djla cutebabymomm evet görüldü umarım boş değildir herkes farklı bir şey yazıyor kafam error verdi🤦♀️
cutebabymomm Djla boş değildir ben de endişeleniyorum ama korkma duyacağız bebeklerimizin kalp atışını inşallah 🫂🙏🏻