Kızlar merhaba ben hamileyim test sonucum pozitif çıktı 2 hafta sonra doktora gittiğimde 20 mm yumurta kesesi var ama embriyo yok dendi 1 hafta sonra tekrar gel dendi beta hcg verildi 48 saat arayla ilk betam 42.131 ikinci betam 42.388 çıktı ama kasıklarımda kalp atımı gibi hareket oluyor göğüslerim dolgun ve yanları ağrıyor ayrıca mide bulantım oluyor sabahları ve aşeriyorum ama henüz doktora gitmedim korkuyorum bana bir akıl verin lütfen ilk gebeliğim boş gebelik olmasından korkuyorum