Deleted33000 Dokora gittim fark eder etmez doktor tek çözümü bebeğin bol bol emmesi demişti öyle de oldu sağımla tek damla getiremedim.Sıcak asla önermedi doktor çok daha kötü olursun sakın yapma dedi beni tek rahatlatan şey buzdu ve emzirmekti.Antibiyotik de kullandım bu süreçte 3 gün içinde tamamen geçti.