Evett 10. Günden merhabaa herkese 🐣 Beni soracak olursanız 2 çocukla ayakta kalmaya çalışıyorumm🤣 Evet gelelim hastaneye. Öncelikle ben G. Antep şehir hastanesinde doğum yaptım. Oranın sistemi gün veriliyor ve o gün hangi doktor doğumdaysa o giriyor. Benim şansıma doktorum o hafta doğumdaydı. ( ilk defa şans benden yanaydı 🤣 ) Neyse günümüzü aldık , dediğim gibi benim doktorum denk geldiği için her Doktor’un ameliyat şekli farklıymış. Burda bir kaç kişiden duydum mesela sabah 6 da giriş yaptım diye. Ben sabah 7 de kahvaltımı yaptım ondan sonra da hiçbirşey yemedim. Öğlen 13.00 da acilden giriş yaptım. Refakatçimle birlikte doğumhane katında odaya yattım. Orada triajda önce bir sürü soru soruldu , eşimin mesleğine kadar düşünün. Daha sonra doktor hem alttan hem karnımdan muayene etti açıklık vesaire var mı diye. Herşey yolundaydı , sonra odamda beklemeye başladim . Sürekli nst çekiliyor bu arada. Artık açlıktan tansiyonum düşüyordu en son doktorum geldiğinde alacağım seni bekle demişti. Tam 12 saat dolmak üzereyken 6.40 gibi sedyeyle aşağı indirildim. Annem de çıkmış odadan ameliyat katında bekletmiş ler. Ameliyathaneye girince bir ürperti gelmedi değil 😌 Ama ordaki çalışan herkes çok ilgiliydi, ben sezeryandan çok anesteziden korkmuşumdur hep, ilk doğumumda da çok korkmuştum ama siz korkmayın hiçbir şeycik olmuyo. Gayet güzel konuşarak belden iğneyi yaptılar. Önce uyuşmadım dedim başlamayın dedim çünkü sanki ayak parmaklarımı hissediyordum 🤣 başımdaki kimse bilmiyorum onunla sohbet ediyoruz ama arada diyodum uyuşmadım diye en son dedim başlamadı demi diye ohoo çocuk çıkacak şimdi dediler 🤣 o an biraz ağrı hissettim bastırdılar çocuk çıkması için. Bu dediklerimin hepsi 17 dakika içinde oldu . 18.57 de kızımı gördüm. 😍 üstten gösterdiler ve hemen içeriye götürdüler. Daha sonra beni dikmeye başladılar o ara bi mide bulantısı yaşadım 5 dakika kadar. Dikiş bittikten sonra hemen çıktım bi 10 dakika bir yerde bekledim oraya geldiğimde 19.20 di yani bebek doğduktan 20 dakika sonra benim de işim bitmişti bekleme alanına geldim. Ordan çıktığımda annemde oradaydı ve yatacağımız kata çıktık odaya yerleştik. Oda çift kişilikti ama hiç rahatsız olmadım. Odaya çikinca eşini arayın indirmeye yardımcı olsun denildi. Odaya çıktım eşim geldi. Sonra kardeşimle oğlum da geldi o ara bir duygusal sel yaşandı🥲 çünkü çocuk kabul edilmiyor denilmişti oğlumu görünce çok sevindim 🥰 sonra yatağa yatırıldım , yarım saat sonra bebeğimiz geldi. Annem giydirdi üstünü . Ameliyattan 6 saat sonra yemek yiyebilirsin denildi . Tabi oldu 20 saat artık açlıktan ölecektim 🤣 sonra gece 2-3 gibi bir şeyler yedim . Hasta bakıcı geldi güzelce giydirdi . 2. Hamileliğimden dolayı mi bilmiyorum kalkarken hiç acımadı yürümem rahat oldu . Yatak temizlendi, hemşireler sürekli gelip gidiyordu. Genel olarak ben çok memnun kaldım. Gerek doktorum, gerek ameliyat ekibi ve gerekse hemşireler olarak çok iyiydi. Ben 2 gün yattım kendimi iyi hissetmediğim için ama siz 1 günde yatabilirsiniz 😇 Aklıma gelen bunlar biraz uzun oldu ama her şeyi yazmak istedim. Yani içiniz rahat olsun emin olun özelde de aynı şeyn yapılıyor burda da. İnşallah güzel doğumlarınız olur 🌸🤍