Gizemtoprakmina biz de 00.00 dan sonra 34 olcaz . Karnım o kadar geriliyor ki bazen patlayacak saniyorum 😖😨 kaburga altlarımda da gerginlik oluyor tekmeleri minnosun sanırım 🙈 Yoruldugum zamanlar bebis hiç hareket etmiyor beni korkutuyor . Bundan sonra daha dikkatli olmamiz lazım sanırım. Ağrılı zamanlar ufaktan başlıyor 😥sağlıcakla kucağımiza alırız inşallah 💟