annelikyolculugumm tahamommy bir gün hastaneye kontrole gittiğimde karnı burnunda gebe 3er basamak birden atlıyordu 😂😂 Zeynep Kamile gidiyorsunuz sanırım bilirsiniz gebe izlemin orada kısa merdivenler var ya müşahedenin önünde orada 😂😂
tahamommy Blueeberryy keşkeem totom yerden kalkmıyor o zaman da 😅 bi merdiveni de deniyim de içimde kalmasın kdkdjs
aybalasmom tahamommy az önce bi video izledim, kadın tek ayağına topuklu giymiş evin içinde o şekilde yürüyordu skdjdjdj. Çok mantıklı geldi. Ben de dışarda öyle yürüyemem çünkü🤭
Hulya_Bal tahamommy Ah bacimm 40 haftalik olduk bizde hala tık yok in çık herseyj yapiuorum ama benimki geri geri gidiyor 2 gün önce dr kafasına dokundu dünkü muayenede geri gitmiş hdhhdhd oynatmaya az kaldı 😁
tahamommy Hulya_Bal yaaa senin ki kaçıyor baya 😅 bende bazen baskı hissediyorum diyorum herhalde geliyor bi bakıyorum yine mideme çıkmış deliriyorum 🤣
hayalperest2310 tahamommy bende 5. kattayım başından beri in çık yapıyorum ne kadar işe yarayacağını zamanla ögrenecm bende aksine çıkarken baskı çok
Hulya_Bal tahamommy Valla şuan bana da aynısını yapıyor baskı var yarin kontrole gidecegiz çok hareketli alttan muayene olmaktan nefret ettim🤣
tahamommy hayalperest2310 iyisin kızz sen bizden önce doğurursun 🥹😍 benim plasentam aşağıdaydı hep sezeryan dediler çok ağır kaldırma kendini yorma dediler 37+1 de çıktı sonra normal yapabilirsin dediler ben baya geç kaldım o yüzden