tahamommy Kızlar merdiveni inmek mi yoksa çıkmak mı daha mantıklı? 11. Katta oturuyorum da ona göre ya inicem ya çıkıcam 😅 birde inerken aşağıya o baskıyı hissettim ama çıkarken hiç baskı maskı hissetmedim bana inmek daha mantıklı geldi ama size de bi sorayım
ppmerlina tahamommy hangi açıdan mantıklıyı arıyoruz aşkım onu anlamadım hdjdjdj Yorulma açısındansa çıkmak daha zor tabiki
Meralinmucizesi tahamommy 36+5 haftalık hamileyim 4 kat çıkıp 4 kat cikiyorum en azından garanti olsun açılma. 😅😅
incimercann tahamommy ananas ve hurma yemeği de ihmal etme Darısı bana inşallah 37 deyim bende başlıcam eğzersizlere sağlıkla gelsinler inşallah
tahamommy ppmerlina ya balım yorulmayı da pek sevmem lfkdkf doğurmak açısından olabilir 😅 38+5 oldum artık bu bebenin gelmesi lazım 🥲
tahamommy Meralinmucizesi inerken aşırı baskı oluyor sanki ya heh diyorum kanala giricek şimdi 😅 benim 3 adımdan umut işte
[silindi] tahamommy inip çıkmak diyorlar da inerken o kadar efor sarf edilmiyor bilemedim. Sen aksak yürüyüş yap yavrum hadi bugün de seni doğurtalım gahshshhshs
Hulya_Bal tahamommy Ah bacimm 40 haftalik olduk bizde hala tık yok in çık herseyj yapiuorum ama benimki geri geri gidiyor 2 gün önce dr kafasına dokundu dünkü muayenede geri gitmiş hdhhdhd oynatmaya az kaldı 😁
tahamommy [silindi] 🧐 doğurunca beyin fonksiyonlarımız yerine geliyor anlaşılan cjsjje doğru en iyisi sadece kendi katımın merdiveninde takılayım 😅 evet yaa bugünden itibaren doğurmaya ihtiyacım var 🥲
[silindi] tahamommy kıyamam sana ahshshhaha aynen kendi katının merdiveninde dayanabildiğin kadar in çık kuzum hadi hayırlısıyla sen de al kucağına da rahatlayalım gı