Mervekaram22 zaten bunu doğuma kadar kullanıyorsun Aşkım bu dediğim ilaç serisinin 3 numarası var bir tanesini Yani bir numarasını İlk 3 ay kullanıyorsun 2 numarasını da doğuma kadar kullanıyorsun zaten 3 numarasını da doğum sonrası kullanıyorsun da işte ona vakit kalıyor mu anlamıyorsun 😂