Kızlar size birşey sormak istiyorum. Biliyorsunz ki gebeliğin ilk 3 ayı folik asit kullanılıyor. Daha sonrası bırakıyoruz. Benim kullandığım folik asit hem folik asit hemde vitamin ikilisi. Sorum şu ki haftaya salı günü sat’a göre 12+4 oluyorum. Yani 3′ayım bitmiş 4′e girmiş olacağım. Doktorum da 13′den itibaren balık yağı olan vitamine geçeceğimizi söyledi. Benim de salı günü ilacım bitiyor. 3 gün için ilaç alıp elimde boş boşuna ziyan olmasını istemiyorum açıkçası. En son kontrolümde de hangisini alacağımı göstermişti. Salı günü ilacım bitince doktorumun gösterildiği vitamini alsam olur mu? Çünkü 3 gün için alıp elimde kalmasını istemiyorum. Ayriyetten 3 gün de kullanmadan içimin rahat edeceğini düşünmüyorum. Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim🩷🌸