GirlandBoy_Mom [silindi] öyle yaparım artık kuzum reddettiğini sanmıyorum Çünkü uyku sorasında ve gece alıyor ama atak büyük ihtimalle inşallah geçer bi an önce
Meriveannesi GirlandBoy_Mom bende bu konuda post açmayı düşünüyordum 3 gündür falan bizde aynıyız gündüzleri emmiyor ağlama noktasıns geldim kendimi suçlar oldum tecrübem de yok bende mi hata diyorum geceleri emiyor gündüzleri pek değil kendini çekiyor birde sadece emiziryorm ekstra mama falan vermiyorum aç mı uyuyor diyorum kaldırıyorum yine aynı ne yapsam lütfen söyleyin
GirlandBoy_Mom Meriveannesi canım nerdeyse çoğu kişi yaşıyor bu durumu 2 aylık olanlar özellikle bi arkadaş önce mama ver sakinleşsin sonra da emzir ben öyle yapıyorum diye yorum yazmıştı cidden denedim ve az da olsa aldı öyle öyle devam edecek bu süreç bitecek elbet benimki sabah 6 gibi uzun emdi uyku haliyle sonra mama verdim gece de ful emiyor bi tek gündüz huzursuzluk yapıyor memeyi itekliyor falan bu da atak haftasında olan şeylermiş mama vermeyi denesen yani şöyle yap mesela biraz mama yap atıyorum 40 ml sonra memeyi ver sakinleşince alıyorlar ben denedim yani alıyor ama aç kalmasın dikkat et canım bu dönemde çünkü gelişim açısından
Meriveannesi Kendini sıkıylr bu arada emerken sürekli….kolik bide ama şu 3 gündür böyleyiz daha öncesinde yoktu en azından bu kadar değildi tek korkum red yaşa miyim aç kalmasın ve geçici süreç olsun 🤲ne yapabilirim tecrübeli anneler aydınlatır mısınız 🙏
GirlandBoy_Mom Mummybaby denedim canım allah razı olsun birazda olsa aldı böyle böyle atlatıcaz inşallah 🤲🏻
Mummybaby GirlandBoy_Mom sonra ne olacak biliyor musun mamayı istemeyecek sadece seni isteyecek annesi 😍
GirlandBoy_Mom Meriveannesi 10 ar dakikadan 20 dakika falan canım iki meme için süre tutuyorum bazen özellikle bu ara
GirlandBoy_Mom Meriveannesi ama öenmli olan süre değil emme refleksi nasıl dinlene dinlene mi emiyor yoksa nefes almadan güçlümü ona bakmak gerek
Meriveannesi GirlandBoy_Mom işte sıkıyor benimki k gündür yarın göz muayenesi için randevusu var mama da comfort var onuda istemiyor atak olması normaldir de umarım kısa süreli olur yaa canım senin ki de itiyor mu memeyi biberonu tutuyor mu ve bir biberon verip mi memeyi veriyorsun
Meriveannesi GirlandBoy_Mom ona dikkat ediyorum canım 🥺 valla biraz moralim bozuk ama normalse ve geçiçiyse geçsin bi an önce
GirlandBoy_Mom Meriveannesi mama da comfort var Canım yorumlarda bu mamanın acı olduğu söyleniyor bi bilgim yok tadını beyenmemiştir büyük ihtimalle başka denesen Optipro olanı mesela bu dönemde eskisi gibi pek emmedikleri için mama takviyesi gerekiyor kilosu da düşer yoksa memeyi de tamamen reddeder
GirlandBoy_Mom Meriveannesi canım senin ki de itiyor mu memeyi biberonu tutuyor mu ve bir biberon verip mi memeyi veriyorsun Memeyi itiyor ağlıyor canım biberonda da aynısını yapıyor bazen bi şekilde veriyorum ama mamayı yoksa aç kalacak yani 1 hafadır böyleyiz özellikle 3 gün çok sıktı bu durum beni bugün mama verdim biraz sakinleşti sonra mema verdim peşine aldı
GirlandBoy_Mom Meriveannesi bende aynıyım ama stres etkiliyor bebişleri çabalıcaz ve atlatıcaz bu durumu inşallah🤲