GirlandBoy_Mom benim kızım doğduğu andan itibaren memeyle kavga etti 😂 o yüzden kendimi delirttiğim bir noktada şunu denedim “az miktarda mama verip bebeği sakinleştirmek” sonrasında memeye daha rahat geldiğine şahit oldum. Ama inan bana 2 ay bile o kadar küçük kiii. Alışmaya çalışıyor sadece memeye değil her şeye. O yüzden kendini sürekli pozitif tut ve şunu unutma “bebeklerin bir günü bir gününü tutmaz”