Smyyeeblgen ben de çok düşük 60 la öğrendim. Sonra acaba iki kat arttı mı artmadı mı diye stres yapmamak için bir daha bir hafta sonra verdim bir haftada 10 katına çıkmalıymış. 2500 olmıştı doktor bir daha kan verme kadın doğuma git dedi haftaya. Bence siz de öyle yapın hamilesiniz ve iyi ilerleyecek bebeğiniz sizinle olacak inşallah. Sürecin başı biraz stresli oluyor