Acccee Smyyeeblgen artı med asla güvenmeyin aslaaa hevesinizi kırmak istemem ama tamamen kandırıypr kan testi en iyisi
Fnur6435 Smyyeeblgen artimed yalancı pozitif verebiliyor maalesef yarın falan başka bir marka ile tekrarlayin bence
Acccee Fnur6435 Fnur6435 Fnur6435 Ben gece yaptım bebe time baya silik çıktı dakikasında ama hâlâ güvenmiyorum
sym_yc esraynsn benim belim ağrıyor bazen kasıklarım korkuyorum cumartesi kan vereceğim çok heycanlıyım
esraynsn sym_yc bende de çok fazla bel ağrısı ve kasık ağrısı var Dün kahverengi lekelenmem de olmuştu yarın kan vereceğim sizden de haber bekliyorum
havvaclkh Smyyeeblgen benimde adetime 8 gun varken yapmiştim bu elinizdeki testten ayni boyle silik biz çizgi çikmişti şuanda 7 haftalik hamileyim sizinde var gorunuyor
sym_yc esraynsn benimde yarın etikenleyin lekelenme devam ediyor mu o yerleşme kanaması rengi inşaAllah devam etmez rahat bir süreç geçirirsiniz bel ağrısı ve kasık ağrısı da güzel şeyler orada büyüdüğünü haber veriyor bence inşaAllah öyledir
Edmr97 Acccee bana çok kez yalanci pozitif çıktı kan vermistim negatifti oyüzden sordum siz kan verdiniz mi