Herkese iyi geceler, adet gecikmemden 1 gün önce gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan verdim beta hcg 81 çıktı. Bugün akşam testin üzerinden 48 saat geçti tekrar kan verdim 136 çıktı. Sizce normal mi yavaş yükseliyor gibi geldi :( ilk gebeliğim bunu yaşayanlar yardımcı olursa çok sevinirim..