minigin_annesi Denizkizi17 Yuksek tansiyon dogrudur...ama ben tansiyonum olmasina ragmen suni sanciyi aldim ,doktor inatla sezeryan desede zaten olu dogum yapicaktim bu yuzden tansiyonumu dusururup suni sanciyla dogum yaptirdilar...bebek soz konusu olunca sezeryan olucan buyuk ihtimal...
Hanife_ Denizkizi17 32+2 yim hazırlıklarımız tamam oğlumun gelmesi kaldı 1 Nisan sezaryen olcak şekerden bu sıralar uyuyamıyorum bi ağrımda yok cok uykum var gözlerim kapanıyo ama hiç rahat değilim uyuyamıyorum
Gebeyimm Hanife_ şeker olduğu için mi sezeryan benimde 33 haftayız şekerim var önden gidiyor karın çevresi sizde de böyle bir durum var mı
Denizkizi17 Hanife_ aynen canım bende çok uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum ama son zamanlar böyle oluyor sanırım sağ Salim kucgınıza alın inşallah 🌸
Septik34 Denizkizi17 kaç çıkıyor tansiyonunuz bende aynı şekilde oldum bebek 9 gün geri kalmış beslenememiş dedi takibe al tansiyonu dedi tuzu kes hergün ölçtür 1hafta sonra bakcaz dedi
Denizkizi17 Septik34 bugün kontrole geldim Pazartesi’den beri ölçüyorum bakalım ne dicek doktorumuz ama tuzu tamamen kes canım dikkat et önemli bu tansiyon
arslansedaa Gebeyimm bende de seker var karin cevresi biraz iri dedi bebek 10 gun falan ileriden gidiyor bana da sezeryan olabilirsin demisti
Gebeyimm Hanife_ beni de alırlar o zaman 13 martta kontrol var ona göre karar verilecek allah yardımcımız olsun
Smyyglgn54 Denizkizi17 32+2 olduk kızımla❤ Bu ara mide yanması ve kaburgalarımın batışı beni acayip rahatsız ediyor🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Martada girdik🙏sağsalim geçse de doğursak bebeklerimizde daracık alandan kurtulsa,onlardan rahatlasa bizde rahatlasak🙏😒
Denizkizi17 Smyyglgn54 aynı şikayetler bende de var maalesef kaburgalarım feci oldu geceleri uyuyamıyorum kaç kere utanıyorum .. ama şükür bugünlere geldik sağ Salim’de akılın kucağınıza inşallah 🌸😇
Neslihann-38 33+5oldum kızlar herşeyimizi hazırladık sadece kızımızı bekliyoruz bana herşey normal dedi bi aksilik çıkmazsa normal doğum yapmak istiyorum bakalım herşey kısmet yeterki sağlıklı sıhhatli gelsinlerde başka birşey istemiyorum🙏
Denizkizi17 Neslihann-38 ya bende çok istemiştim halbuki inşallah sağ Salim alırsınız bebeğinizi kucağınıza hepimiz aynı şekilde alırız umarım 🌸😇
arslansedaa Denizkizi17 33+3 haftalığız ogluşumla💙 kıyafetleri herseyi hazır sadece hastane çantası yapmam gerekiyor ama bende bir üşengeçlik var bir türlü yapamıyorum tabi agrilarim mide bulantısı yanması falan zor günler bitsin istiyorum 😔
Denizkizi17 arslansedaa az kaldı canım kucağımıza alınca hiç birşey kalmayacak inşallah benide sadece çanta kaldı onu da pijamalarım gelsin hazırlayacağım
Gebeyimm arslansedaa bana da aynısı dendi 15 gün sonra tekrar bakılıcak ona göre karar verilecek çarşamba gittim 2640 gr dedi kiloya ayına göre çok dedi bakalım hayırlısı
Esraesra06 Gebeyimm canım haftasına göre kilosu kaç olması gerek onu doktorun mu söyledi bana doktor hiç bişey demiyor o konuda önde mi geri demi diye