Mrvnr ölümsüzlüğü hiç bir şekilde düşünmeyin sizi anlıyorum her bayanda oluyor bende dahil ama her seferinde içimi kendim yumuşatıyorum herşey Allah’tan düşünüp sadece kendini üzersin ve bebekte etkilenir devamlı pozitif düşün aklına kötü şeyler geldiğinde müzik aç mesela unutmaya çalışın. Pazartesi günü yüksek tansiyon nedeniyle tedaviye başladım ve Pazartesi günü durumumu beynimden geçenleri anlatamam size ya sütüm gelmezse ya bana bişey olursa ya bebeğime bişey olursa diye çok stres yaptım agladım ama ben ölümsüzlüğü düşündükçe tansiyonum daha da yükseldi kendimi sakinleştirdim sonra . Size de bunu öneriyorum dostça