Cimcime30 ben günde bir tane içmiştim canım o zaman erken yumurtlama olmamıştı aynı normal zamandaki 16 18 gün olmuştu iki tane içince erken olmuştu 12 14. Gün olmuştu hatırladığım kadarıyla benim kimyasal oldu iğneyle doktor ilacı bıraktıktan 3 5 gün sonra gel diyor , büyümemişse 2 gün sonra yine gidiyorsun bu sefer iğne ve ilişki saat veriyor iğne olması zorunlu değil doktor bazen kendi çatlamış iğneye gerek yok dşypr