aybalasmom
Cimcime30
Ben 1 ay kullandım her şey yolunda ilerledi yumurtam tam istenildiği kadar gelişti söylenen bütün günleri değerlendirdik tutmadı ama 5 ay sonra Kendi kendine oldu tedavisiz hamile kaldım diyeceğim o ki tutmasa bile yumurtaları güçlendiriyor etki bırakıyor ve mutlaka işe yarıyor tutmasa asla üzülmeyin çocuk tedavisi görürken hepimizin ilacı stres yapmamaktır çok düşünmemektir 2 yıl tedavi gördüm olmadı letudan sonra tedaviyi bıraktım kafaya takmayı da bıraktım kızım şimdi 37 günlük ve yanımda darısı isteyen herkese ve size de olsun inşallah 🤲🏼❤️